sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

kesän pläänit, hyvää musaa ja kuulumisia

Moikka! :) Musta ei ole kuulunut suhteellisen pitkään aikaan (ainakaan tässä virtuaalitodellisuudessa), mutta sillekin on syynsä. Monet bloggaajat pahoittelee ja tarjoaa kymmentä eri tekosyytä tässä tilanteessa, mutta... kuten sanoin jo tämän blogin ensimmäisessä postauksessa, kirjoitan tätä blogia teille, mutta ennen kaikkea itselleni (tai jotain sinnepäin). Silti kävijöitä on riittänyt niin blogin vielä vauvankengissä olevalla Facebook –sivulla kuin täällä itse blogissakin. Tuhannet kiitokset siis teille, jotka olette tulleet heittämään hyvää palautetta ja jaksatte vielä seurailla.

© Alisa // Oispa jo kesä! Mutta ei, vappuna sataa Tampereella räntää...

Olen myös ollut järkyttävässä yskässä ja flunssassa, jotka ei tuntuneet lähtevän millään... Mulla on ennenkin ollut terveysongelmia, ja jotenkin lopputalvesta ja keväällä ne tuntuu eskaloituvan salamannopeasti. Yli kolmen viikon on/off flunssa pisti mun motivaation sekä luovuuden tasot ihan nolliin. Loppui ihan kaikki puhti, ja kaupan päälle vielä tein aika radikaalin ratkaisun julkisivurempan takia, sillä reilun kuukauden olen viihtynyt paremmin toisessa kaupunginosassa, meidän pienessä päämajassa. Ei se mitään, kun seura on enimmäkseen priimaa.

© Peksu

Elämässä on flunssasta huolimatta riittänyt kiirettä suuntaan jos toiseen, en oikein edes osaa pysähtyä lepäämään... se on kai taito, jota joudun opettelemaan vielä tovin. Olen niin kaikki tai ei mitään -ihminen, eli tyypillinen kaksonen. Kesäsuunnitelmia mulla on vaikka muille jakaa, ja niin jaankin. Saa nähdä, kuinka moni niistä sitten loppupeleissä toteutuu.

Tarkoituksena olisi mennä ainakin The Weekndin keikalle, MGK:n keikalle tavastialle, Seinäjoki hip hop festareille katsastamaan Snak The Ripper ja Blockeille fiilistelemään Punainen tiili, Migos, Tuuttimörkö ja muut. Lisäksi olen kaavaillut Stadin reissua (siitä viime kerrasta huolimatta :D), ja Viroonkin pitäisi ehtiä niin sanotulle perinteiselle "laivareissulle".

Tulevista keikoista puheen ollen, musiikki on mulle yksi tärkeimmistä ja rehellisesti sanottuna varmaan se tärkein juttu, mikä auttaa jaksamaan huonoinakin päivinä. Sen takia mä odotankin paljon kesältä, koska pääsen taas heittämään listaan pari ruksia artisteista, jotka haluan nähdä livenä. Sekä tietenkin Blockeilla on monet vanhat suosikit.



Oon myös kunnostautunut auttaan mun frendejä musajutuissa ja tekemään yhteistyötä, tosin jätän sitten viimeiset silottelut ja hienosäädön niille, jotka oikeesti osaa. Tässä teille pieni sneak peek yhdestä editistä, innostuin leikkimään tylsyyksissäni jollain halpiskuvanmuokkausohjelmalla. Ja ai niin, kaikille kyselijöille, en mä mitään musaa tee, olen vain nainen sanojen takana. ;)

© Allu


Monille Avain aka. Asan Punainen tiili on se levy mitä kuunnellen he on kasvaneet ja saaneet ensimmäisen kipinän tulla hoppipääksi. :D No, mun ensimmäiset rakkaudet musiikissa ei ollut räppiä tai hip hoppia vaan rokkia, mutta todella nuorena löysin tänkin lätyn ja siinä samalla Jujun ja Julma Henrin & Syrjäytyneet.

Ootteko muuten koskaan miettineet, että sun päänsisäinen maailmasi muokkautuu aika paljon sen mukaan, millaiselle taiteelle/kulttuurille altistut ja millaisia käsitteitä ja toimintatapoja sisäistät niiden sivutuotteena? Oon oppinut musiikkia kuuntelemalla niin paljon, varsinkin suomiräpissä namedroppailu ja kaikenlaiset yhteiskunnalliset kannanotot on muuttaneet ja kehittäneet mun ajattelua ja laajentaneet näkökulmaa moniin asioihin.


2014

Asiasta kukkaruukkuun, jos jollain tavalla pystyn työllistämään itseni kesällä tai siitä eteenpäin, toivon että saan säästöön tarpeeksi rahaa uutta kameran runkoa varten. Mulla on hyvä kamera, mutta se on auttamattoman vanha. Jos ja kun saan kameralaitteistoni kuntoon tai edes paremman puhelimen, jolla kehtaa jotain kuvatakin, luvassa on vlogeja. Yhden mun frendin kanavalle meillä on suunnitteilla aika rankalla huumorilla höystetty video, sitä odotellessa siis... Jos joku haluaa lahjoittaa vaikka vitosen mun kamerarahastoon, holla at me! Voin oikein ostaa säästöpurkin sitä varten (säästöpossua en halua, ne on useimmiten rumia :D ei sovi mun estetiikkaan).

Toivottavasti saan tän blogihomman nyt kesän tullessa kunnolla pyörimään, kun jaksaa taas alkaa kuljettaa kameraa mukana ja kuvailla teille kaikkee kivaa :) ihanaa vappua, nauttikaa säästä huolimatta ja ottakaa iisisti! Ensi kertaan.

P.S. Loppuun vielä yks kiva bilebiisi, vaikka nyt sitten sen vapun kunniaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♡